ZWROTY I REKLAMACJE
W Spółce „ Żegluga Mazurska” Sp z o.o. dokładamy wszelkich starań, aby rejsy przebiegały zgodnie z planem i spełniały Państwa oczekiwania. Jeśli jednak pojawi się potrzeba zwrotu biletu lub złożenia reklamacji – poniżej znajdziesz wszystkie niezbędne informacje.
1. Zwroty – zakupy indywidualne
Zmiana terminu rejsu:
Istnieje możliwość zmiany daty rejsu wyłącznie w przypadku dostępności wolnych miejsc. Prosimy o kontakt z portem lub przystanią najpóźniej na 24 godziny przed planowanym rejsem.
Warunki zwrotu biletu:
- W przypadku odwołania rejsu z przyczyn niezależnych od pasażera (pogoda, awaria, niski stan wód, inne niezależne) – 100% zwrotu.
- Zgodnie z art. 38 ust.1 pkt.12 Ustawy o prawach konsumenta klient nie ma prawa żądać zwrotu za zakupiony bilet na oznaczony dzień i usługę.
- Możliwy częściowy zwrot:
- powyżej 7 dni przed rejsem – 50% wartości biletu;
- rezygnacja z rejsu poniżej 7 dni przed rejsem – brak możliwości zwrotu.
Pełny zwrot ceny biletu przysługuje wyłącznie w przypadku:
- odwołania rejsu przez przewoźnika z przyczyn niezależnych (np. warunki atmosferyczne, awaria statku, zamknięcie szlaku, inne niezależne),
- zbyt niskiego lub zbyt wysokiego stanu wód uniemożliwiającego rejs,
- niewystarczającej liczby pasażerów (mniej niż 10 osób).
Aby otrzymać zwrot, należy wypełnić formularz zwrotu dostępny w kasie portu/przystani lub do pobrania online oraz dołączyć dowód zakupu:
[Pobierz formularz zwrotu biletu – PDF]
2. Zwroty – zakupy grupowe
- W celu anulowania zamówionego rejsu konieczny jest kontakt z pracownikiem portu/przystani.
- Rezygnacja z rezerwacji możliwa jest najpóźniej 7 dni przed planowanym rejsem – bez opłat.
- Rezygnacja z potwierdzonej rezerwacji możliwa jest, tą samą drogą, co rezerwacja.
- W przypadku rezygnacji po tym terminie pobierana jest opłata w wysokości 50% wartości zamówienia.
3. Reklamacje
Jeżeli uważasz, że usługa została wykonana niezgodnie z umową, masz prawo złożyć reklamację.
Termin złożenia reklamacji:
- Do 7 dni roboczych od daty wykonania usługi (rejsu).
Formy składania reklamacji:
- Mailowo: sekretariat@zeglugamazurska.com.pl
- Pocztą:
Żegluga Mazurska Sp. z o.o.
Al. Wojska Polskiego 8,
11-500 Giżycko
Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko pasażera lub nazwę instytucji,
- numer rezerwacji i datę rejsu,
- opis sytuacji i przyczynę reklamacji,
- dane kontaktowe (telefon/e-mail),
- kopię biletu lub potwierdzenie zakupu.
Czas rozpatrzenia reklamacji:
Do 14 dni roboczych od daty jej otrzymania. O decyzji poinformujemy Cię drogą mailową lub listownie.
W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu:
sekretariat@zeglugamazurska.com.pl
lub telefonicznie 87 428 53 32
[Zobacz Regulamin przewozu]
[Polityka prywatności]
[RODO]