ZWROTY I REKLAMACJE

W Spółce „ Żegluga Mazurska” Sp z o.o. dokładamy wszelkich starań, aby rejsy przebiegały zgodnie z planem i spełniały Państwa oczekiwania. Jeśli jednak pojawi się potrzeba zwrotu biletu lub złożenia reklamacji – poniżej znajdziesz wszystkie niezbędne informacje.

1.  Zwroty – zakupy indywidualne

Zmiana terminu rejsu:
Istnieje możliwość zmiany daty rejsu wyłącznie w przypadku dostępności wolnych miejsc. Prosimy o kontakt z portem lub przystanią najpóźniej na 24 godziny przed planowanym rejsem.

Warunki zwrotu biletu:

  1. W przypadku odwołania rejsu z przyczyn niezależnych od pasażera (pogoda, awaria, niski stan wód, inne niezależne) – 100% zwrotu.
  2. Zgodnie z art. 38 ust.1 pkt.12 Ustawy o prawach konsumenta klient nie ma prawa żądać zwrotu za zakupiony bilet na oznaczony dzień i usługę.
  3. Możliwy częściowy zwrot:
  • powyżej 7 dni przed rejsem – 50% wartości biletu;
  • rezygnacja z rejsu poniżej 7 dni przed rejsem – brak możliwości zwrotu.

Pełny zwrot ceny biletu przysługuje wyłącznie w przypadku:

  • odwołania rejsu przez przewoźnika z przyczyn niezależnych (np. warunki atmosferyczne, awaria statku, zamknięcie szlaku, inne niezależne),
  • zbyt niskiego lub zbyt wysokiego stanu wód uniemożliwiającego rejs,
  • niewystarczającej liczby pasażerów (mniej niż 10 osób).

Aby otrzymać zwrot, należy wypełnić formularz zwrotu dostępny w kasie portu/przystani lub do pobrania online oraz dołączyć dowód zakupu:

 [Pobierz formularz zwrotu biletu – PDF]


2.  Zwroty – zakupy grupowe

  1. W celu anulowania zamówionego rejsu konieczny jest kontakt z pracownikiem portu/przystani.
  2. Rezygnacja z rezerwacji możliwa jest najpóźniej 7 dni przed planowanym rejsem – bez opłat. 
  3. Rezygnacja z potwierdzonej rezerwacji możliwa jest, tą samą drogą, co rezerwacja.
  4. W przypadku rezygnacji po tym terminie pobierana jest opłata w wysokości 50% wartości zamówienia.

3.  Reklamacje

Jeżeli uważasz, że usługa została wykonana niezgodnie z umową, masz prawo złożyć reklamację.

Termin złożenia reklamacji:

  • Do 7 dni roboczych od daty wykonania usługi (rejsu).

Formy składania reklamacji:

Reklamacja powinna zawierać:

  • imię i nazwisko pasażera lub nazwę instytucji,
  • numer rezerwacji i datę rejsu,
  • opis sytuacji i przyczynę reklamacji,
  • dane kontaktowe (telefon/e-mail),
  • kopię biletu lub potwierdzenie zakupu.

Czas rozpatrzenia reklamacji:
Do 14 dni roboczych od daty jej otrzymania. O decyzji poinformujemy Cię drogą mailową lub listownie.

W przypadku jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu: 
sekretariat@zeglugamazurska.com.pl
lub telefonicznie 87 428 53 32


 [Zobacz Regulamin przewozu]
[Polityka prywatności]
[RODO]


Scroll to Top